23 Julai, 2012

bulan pose

Bee leyna at 7/23/2012 02:30:00 PG
Reactions: 
memandangkan skang dah bulan pose kna  la ak ni bnyk sabar ckit
kan mane xnyer kna sabar ngn bnyk benda..panas g cls tgh hari
tahan ngn perangai org yang menyakitkan otak ak ni
tapi ape2 pon senyum tu penting kan skng sbb xperlu la aku sakit hati sangt
hmmm
 

05 Julai, 2012

Bee leyna at 7/05/2012 11:41:00 PG
Reactions: 
korang penah x dgr psl WAKENABEB!!!!!
hari ni ak lak terkena bru jer kjb tdi..dgn suare selmber bf ak ejoyputera ley buat
pengakuan yang dye nk jdi oc..ala yang jge budak MSR tu,
bajet abg2 la kan
ak bukan x nk bagi dye msok
tapi ak penah terkena beb sakit giler smpai skng ak x lupe sakitnyer
yang pelakon tambahan tu pon boley tahan jugak kan
ley jdi lauk tambah lak..
meyakinkan ak yg ejoy betol2 jdi oc ak cuak jugak la..
ak xnk la..pelajaran ak terjejeas psl kes dye dlu skit beb
tpi yang psti acap mmg berbakul kna membebel ngn ak
sampai ak xtau nk ckp ape lagi
cuma ak ckp satu jer...nk ak ke..atau nk jdi oc pilih la..then dye ley lak
teragak2 mcm nk pilih oc menyirap la ak kan
hati ni bukan maen terbakar lagi ak dah fikir klu
dye stil nk jdi oc mmg ak gerak turun kl ini mlm jugak
wwwaaahhh x snggp ak tanggung skit lagi mcm dulu
betina tu pon dah hilang ke mane tpi penangan skit tu smpai sekarang walaupon dah terjdi 2 thun
ak smpai ngis la bila dapat thu ak just terkena
WAKENABEB!!!
 

Bee leyna at 7/05/2012 10:36:00 PG
Reactions: 
salam...lme giler kan leyna x update blog ni
lebih pada sebulan jugak la sbb bzz la tmbahkan pulak degan mls..terjdi 
la...ketidakan updte blog ini..wah!!bahasa ape ak pakai ni kan
hum hari ni x tau la nk stry ape
kan stu hari kat sni ujan *kelantan*
ak kan stdy kat klntan thun ni sem akhir lps ni ak msti rindu kat klntan ni kan
yer la bnyk benda yang menarik kat sni
tambahan lak dah dekat bulan pose kan
makanan tu yang paling menarik tau
bukan stakat budu
 ha besar bpk ak tunjuk sedap kan
ak bedal semacam jer..walaupon bau dye x best sgt
tpi asalnyer bukn cite ni yg ak nk stry ni intro jer..ha..ha..
dlm stu hari 3 benda yg jdi penah x korang kepala terantok kat tiang
tpi hari ni ak merasa ppeeehh sumpah sakit tau x..
tpi xper ak stil x biol lagi 
ley fikir waras lagi..
tu jer la ak nk cite..tpi intro panjang kan ak karang
ha..ha..ha.

Cinta Halal Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Hero mummy cayang

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Cinta cinton zaman muda

Daisypath Anniversary tickers
 

♚AdindaツLeyna♚ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting