20 Oktober, 2013

♀Lelaki Vs Perempuan♂

Bee leyna at 10/20/2013 10:41:00 PG
Reactions: 
Assalamulaikum..
hahahaha back to normal la..jgn nk sedih lme2 xelok
hari ni der something yg jdi...ak xtau lak boleh ade lelaki yg mcm tu erk..
hahahahaha 
siap nk bagi amaran kat ak..hello spe kau nk bagi amaran kat ak
klu tgk dri rupa...tuuuuttttt.......
tapi...humm ak cnfm dye stalk punya la blog ak ni..
sbb tu mmg kerja mereka...xblog ak..fb ak...hummm
cian kan org yg sejenis mcm tu..
pastu mengunakan alasan kwn check...
alahai cara lama la....bf and gf oiii..
nympah lak ak tgk bjet sgt tu,,,
hehehehe
jgn ggu hdup ak la jntan oiii
nsihat la gf ko tu..ckit yerr
jgn stlk ak..xmeranik btol perangai tu whawhawha

32 Hari...hummm╭(╯ε╰)╮ 

Bee leyna at 10/20/2013 10:24:00 PG
Reactions: 
assalamulaikum.mlm ni sunyi jer bila
along dah balik pahang..
32 hari membawa 1001 jawapan knpe ak mcm sayu nk menghadapi semua ni
sbb xnmpk kebahagian dlm perhubungan hummm btol ke ape yg ak rse ni
atau ini dugaan dlm perhubungan...harap doa ak dpt mengukatkan perhubungan ni..
tiap kali taip blog msti nk sedih knpe????
jgn nmpk kita lemah...teroskan kehidupan..xpyh nk sedih
pada org yg xhargai kita...sbb mungking org tu hanya mahu uji atau mmg mahu lihat kita
teros menangis..itu kehendak nya kita perlu kuat sahaja..
bercintalah lah dengan org yg benar2 mencintai kita
bukan bercinta dengan org yg kita harapkan cinta nya
moga allah tu adil dlm tiap apa yg di uji kepada ku..

senyuman masih perlu dlm kehidupan aku
aku selalu harapkan dia dapat mengubati 
semua luka di hati tetapi ternyata harapan
xkan dpt ak rasakan..hummm


19 Oktober, 2013

♔motif krek..krek♔

Bee leyna at 10/19/2013 11:34:00 PG
Reactions: 

assalamualaikum lme dah ak xtry nk updte blog 
hummm nk kata bz sgt xjugak tpi mood tu main peranan penting
dlm nk menaip ni maklumla
klu taip dlm  keadaan emosi mcm2 ak tulis nti takot nanti timbul

CONTROVERSY....lak kan
so ak take time la nk create blog pon kan
walaupon ak thu xder la glmor mne blog ak ni kan heheheheh
minggu ni mcm2 yg menimpa ak xthu la mungking ini peringatan alllah supaya ak
beringat kepada dia..
biasa la nama manusia mne boleh lari dri kesilapan
apa yg jdi inggu ni bnyak mematangkan ak walaupon ade yg kate kat ak..
"eeehhh yer ke????ak tgk sama jer"
ade ak kesah ak thu ape ak buat
asalakan masih baik..walaupon mulut ak ni kdg2 x dpt nk kawal
biasa la alat kawalan hilang hehehehe
nmpak xyg ak xder story sebenarnye heheheh
tapi ttp nk menaip kan
bnyk sebenarnya yg ak nk tulis tapi x tertulis
sbb nk jaga hati bnyk pihak
tapi mana yg ak x jaga hati tu ak mmg x nk jga hati ko pon
wat per ko bukan sapa2 bagi ak

setiap yg terjadi ak jdikan ia pengalaman
belejar dari kesilapan dan mematang
kan diri ak..doakan ak bahagia kemudian
hari inshalllah


Cinta Halal Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Hero mummy cayang

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Cinta cinton zaman muda

Daisypath Anniversary tickers
 

♚AdindaツLeyna♚ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting