27 Ogos, 2012

raya lagi

Bee leyna at 8/27/2012 07:23:00 PG
Reactions: 
tak lambat lagi kan nk ucap selamat hari rayakan
raya thun ni x meriah sebab kakak yg sorg tu xder
humm mmg xbest tpi pic ttp kna ambik la citenyer kan
sbb buat kenangan..ha..ha..

selamat hari raya 2012
raya pertama mmg bzz sbb ramai sgt org dtg umh dan yg paling penting sekali
zulkhairi bin ahmad la dtg kampung sy degan fmly dye terharu nya terima kasih
 pagi raya yg penuh dengan drama....
salam mohon ke maafan di pagi raya
dan hasilnya..ha..ha..
 msok raye kedua dah mula g pangkor jalan2 ha..ha..stu fmly.
tgk baru raya kedua dah gemok sbb mkn x berhnti2 kan

07 Ogos, 2012

Bee leyna at 8/07/2012 07:13:00 PG
Reactions: 
assalammuailaikum..
lme gak x updte blog ni sejak2 dah tersepit ni kan
he..he..
hari ni nk mulakan cite ngn ape erk??
humm kite cite yg hari ni dlu baru la cite yang sblom2 ni nk???
hari ni ak g cls mcm biasa la kul 10.45 pagi
maklum la lps kna tgur xley pakai trek
ak kan pakai bju rasmi..
ak pakai la bju kurung senang xla kna mrh kan
ngn puan haslida
he..he..
tapi dah 2 kali cls ak pakai bju kurung cls cncl
sedih nyer ( T_T ) 
ni kira nyer kna pakai trek la kan g cls
he..he..he..bru la cls mcm biasa..
tpi ade benda yg jdi kan ak bru2 ni
ak kna demam panas
baru ak thu klu kite demam
kite jgn kna panas tgh hari sebab panas tgh hari tu ley menyebabkan kite 
lagi sakit kepala tau x..
ya allah sensara badan ak
nsib baik la ade shril
yang setia jge ak semalaman
he..he..
layan ak nyer kerenah
yang dok merengek...
maklum la demamkan
ytg tukang bwk ak pon thnks tau klu xder korang ak msti xsht lagi kan
he..he..suke la tu..
daj nk dekat 14/8 la..ape la dah umur 23 kot..
lps ni kna tmbh matang tapi mcm mne erk?????
 
 

Cinta Halal Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Hero mummy cayang

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Cinta cinton zaman muda

Daisypath Anniversary tickers
 

♚AdindaツLeyna♚ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting