20 Mac, 2013

hanya mampu menagis

Bee leyna at 3/20/2013 07:17:00 PG
Reactions: 
selama ak hdup xpenah lagi ak rse skit mcm skng
semua yg ak buat semua bermslh..termsok kje ak
hummmm nk mengis ak dah x mampu
hati dia bukan lagi mlik ak..
lepas ak hadap selama 6thun..ini hasil yg ak dpt
selama ni..ak tahan skit dgn ape yg ak thu smpai ak skit tanggung semua ni
tpi bila ape yang ak bace..seolah2 ak tertipu dgn kehidupan ak sendiri
dgn lakonan si dia...ak tertipu..:(
ak xtahu nk slhkan spe???
silap ak ke????sbb jdi punca hilangnya kebahagian d'org
6thun ak tgu...ak tgu saat bahagia
semua jnji dia ak pegang tapi akhirnya
sbb sorg pompuan yg dtg dlm hdup dye ak di tinggalkan walaupon
kita sudah ada ikatan
dan skng tiap jam..tiap saat..ak tnggung skit
air mata ak dah x mampu nk tahan
sekarang apa yg pompuan tu dan dia impikan dah jdi kenyataan
ak dah pon tesungkur jatuh disebabkan korg
dan skng ak tertekan menangung semua ini :(

07 Mac, 2013

07/03/13 keje dan teros keje

Bee leyna at 3/07/2013 02:17:00 PG
Reactions: 
menaip mengikut gerak jari jemari
dengan iringan lagu "call me maybe"
ptg2 ni dah strd wat blog...hummm nk stry ape hari ni
dlm kelapa otak dok ingt nk bli baju tu..
ade dua baju dlm kepala otk ak skng adooii!! mcm ner ni...
ni la muka dok ingt muka baju tu hahahahaha
hahahahahaha....
ni meor bagi muka mcm dye hahahahaha
tapi ade stu yg ak mmg smpai skng mcm x ley nk hilang dari kepala otk..
psl pompuan ni




06 Mac, 2013

Mulakan Hari Dgn Senyuman

Bee leyna at 3/06/2013 08:56:00 PG
Reactions: 
sentiasa mulakan menaip mengikut gerak hati dan gerak lagu yang sedang di pasang
lagu kali ni ialah "I knew you were trouble"
"xder kaitan kan gn jln cite ak"
pagi2 yang indah di mulakan dgn bagun lambat 7.45 Am
hahahahahaha tiap2 sblom tido 
ak pasang niat nk bgun awal sebenarnye
hahahahahah HARAPAN
ak mcm loding tahap gaban smpai ak lupe
yg ak hari ni nk g site kay hulu selangor
muka x salah jer ak pakai kain mcm nk g jaln..
sampai la bos tegur ak...
"KO INGT NK G JLN KE PAKAI KAIN KEMBANG MCM NI"
tersentap ank ikan mak hehehe :)
kali ni merantau umah yg ak dah g sblom ni..
wah pakcik bnyk la....cmnt yer..
bjet kerajaan bagi ckit jer pakcik 
xley la lebih2 hehehehehe tu lah ckp engineer ak
"meor"

ni la umah yg nk dapat bantuan tu umah dye agak daif la..
ak xdpt bayangkan klu mlm mcm ner la d'org mandi sbb blik air ni just
tampal2 plstik mcm tu jer
tpi kami hnya boley wat yg termampu mungking mengikut bajet kerajaan
hehehehehe tgk cra ckp pon mcm ahli pilihan raya dah
so hari ni keje ak..ambik pic untuk strd kje
wat umah bantuan rakyat
at Hulu Selangor
Date:7/3/13
SEKIAN

05 Mac, 2013

Hari Bahagia 2/3/2013

Bee leyna at 3/05/2013 07:10:00 PG
Reactions: 
setiap kehidupan ade perubahan...jadi ak mulakan dengan segalanya
di dunia yang baru...bergelar tunang orang..
aku di tunangkan dengan lelaki pilihan ku..."amboi ayat power x???"
cincin di sarung alhamdulillah :)
ayu nyer ak time ni....heheheh lepas ni ak dah jadi tunang org
so kna la....melakukan bnyk perubahan
lepas bnyak pengorbanan yg ak lakukan
akhirnya smpai ke tahap ambik keputusan untuk bertunang
bakal mak mertua ;)
terharu bila tgk pic mcm mcm x cye yg ak ni
bakal...jadi isteri org..
pasangan ku..bakal suami tercinta <3 
terima kasih kwn2 baik ku sbb teman ak ;)
tarikh: 2/3/2013
hari: sabtu
sekian




Cinta Halal Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Hero mummy cayang

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Cinta cinton zaman muda

Daisypath Anniversary tickers
 

♚AdindaツLeyna♚ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting