20 Jun, 2011

sakit hati

Bee leyna at 6/20/2011 09:13:00 PG
agak la ak dah x up dte blog ni...
bersawang labah2 dah ley buat kampung kat blog ni
we~~we~~
hum..ak xthu la...ak suke sgt mengodek2 smpai
jumpa smting yg buat ak naik hantu
pagi tu ak x sengaje nk godek2
lst2 terbce stu minah ular hitam bi nyer blog..peh stry baik punye
psl BF ak..ape kess?????
kay mmg ko stil sedar dye bukn milik ko tpi plz..
zyh mintk simpati or mempertikaikan la..
ak naik nympah...jab2 biar ak mabik entry tu tunjuk kat korang

glitter-graphics.com
tersentap...
erm, ari ni aku dtg Banting, uma mak cik aku coz anak kesayangan aku si Ilman uh demam trok,
ermm.. mmg kesian la kalu tgok keadaan die..
smpai kn menggigil..
n bnda yg wat aku tsentap is...
mase aku tgah brg nk tdokn die uh die tye aku..

" Kak Nina,abg E x dtg ke? "

perrggghhhhhh... mmg aku tsentap gile la babe, x sangke die masih ingat..
aku nk wat cm ne,,
da die mmg close ngn E uh..


act, MR.E ni ex bf aku, n die close sgat ngn ilman..
ilman ni kalu da jmpe MR.E, aku pown die lupe,
asyik sgat ngn abg E die uh..
ape yg aku mmpu jwab...


"abg E keje la syg.. nnt die dtg ek"

erm.. tah smpai bile aku nk tipu kat dak kecik..
nk explain pown,
he just 7 years old..
mane la pham sume yg sbnarnye jd..
erm..
ntah la, mati kutu aku jd nye..

act, aku sendiri pown, byak lg yg aku x ingat ttg MR.E ni..
byak lg memori aku yg x dtg blek..
but kalu ikutkn cite Mr.Afiq, (bff aku)
die mmg close gile ngn whole family aku..
tmasuk la, tok ayah aku..
haish.. susa nye,,,
kdg2 aku sndri pown x pasti...
same ade aku nk memori uh dtg blek or x????



P/s : Ilman, kak nina mtk maaf ek tpu ilman n bg hrapan palsu.. im truly sorry....
0 COMMENTS





ARRRRHHHH BENCI AK...

Cinta Halal Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Hero mummy cayang

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Cinta cinton zaman muda

Daisypath Anniversary tickers

 

♚AdindaツLeyna♚ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting