28 Mei, 2013

Permulaan segala cerita

Bee leyna at 5/28/2013 07:03:00 PG
salam..dah lme x updte blog kan...nk thu knpe??
sbb bz stdy then now dah hbs stdy ley la...
alhamdulillah kje dah pon dapat walaupon gaji xder la mcm di impikan tapi
yg penting pengalaman klu xder pengalaman mcm mne nk cri kje laen kan
so aku dah ade kje sebagai "Technical Assistant" at Teamcoat 
so skng ni nk strd cite dari yg mne..
oky cerita ape yg jdi utk hari ni
hari ni mood bos mcm petir semua org nk di sambar termsok la aku
hummm dah tu aku x ckup tangan ngn semua kje
sementara nk kena hantar g putrajaya then lepas ni dah ddk putra jaya lak
pln aku...lps kwin nk ddk kat area seri kembangan sbb nyer ley la g kje x jauh sgt :)
tapi ade smting yg x buat aku tenang dengan kehadiran pompuan yg "F" aku ade nma baru utk dye drama..
nk thu knpe sbb bnyk sgt nk wat drama..ko fikir aku xthu yg ko sedang berdrama mmg ko ni stok pompuan yg mcm aku penah ckp....tttttooooottttttt...
nme jer mak tu pengetua sekolah tapi ank mcm xder M_R_A_ "oky penuhkan ayat itu sendiri"
bila aku fikir balik knpe la nk ambik hak aku..sbb ko jenis x senang ngn kebahagian org laen
so ko xkan aman bila aku dapat hak aku kembali dah la pompuan bwk2 berubah ko x cantik mane pon so....mcm ND oooohh tidak ade pon iras2...ND balik g tukar hidung and kening sifu Tonga tu dlu...aku thu ko dok stalker aku so mmg aku nk ko bce 

Cinta Halal Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Hero mummy cayang

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Cinta cinton zaman muda

Daisypath Anniversary tickers

 

♚AdindaツLeyna♚ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting