02 Mac, 2015

Air mata seorang IBU

Bee leyna at 3/02/2015 01:31:00 PG
Reactions: 

سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم  


 Assalamualaikum.......
 
  Semalam ank kesayangan mumy dah wat air mata mumy mengalir mcm air terjun....
mumy mtk maaf sgt2 mumy x sengaja nk tinggl adam sorg atas kali.....bila mumy g ambik tisu basah tetibe dgr kuat dentum....mase tu tuhan jer tahu mumy punya takut...bila tgk adam dah ade kat bawah nagis teresak2 hummmmmm...mumy terus pelok adam..mase tu aie mata dah xdpt nk tahan mumy ngis..sbb tkot..lame jugak ank mumy ngis...mungking+terkejut....mumy jnji xkan tinggl adam sorg2 lagi lepas ni....aby time tu dah pandang xpuas hati kat mumy smbil usap pale adam....mumy ngis sampai bengkak mata mumy smlm tersedu2 mumy......pape pon mumy nk adam tahu yg mumy mmg sayangkan adam sgt2..maaf syg sbb sakitkan syg smlm....

Cinta Halal Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Hero mummy cayang

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Cinta cinton zaman muda

Daisypath Anniversary tickers
 

♚AdindaツLeyna♚ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Make Money from Zazzle|web hosting